gegar vaganza

Senarai Lagu Gegar Vaganza 2021 Minggu 2

Senarai Lagu Gegar Vaganza 2021 Minggu 2. Selesai persembahan minggu pertama baru-baru ini, jadi sekarang cabaran makin meningkat kepada semua peserta setelah tiada penyingkiran pada minggu pertama. Jadi mereka perlu buat yang terbaik kerana saingan masih terbuka sama ada untuk pusingan seterusnya atau tersingkir pada minggu kedua. Semuanya terletak pada tangan para peserta.

Setiap tahun, ramai di antara kita yang ternanti-nanti apa lagu apa yang akan dinyanyikan oleh para peserta. Betul tak? Jom kita baca Senarai Lagu Gegar Vaganza 2021 Minggu 2 yang telah aku kumpulkan untuk korang semua.

SENARAI LAGU GEGAR VAGANZA 2021 MINGGU  2

Senarai Lagu Gegar Vaganza 2021 Minggu 2

 

Aku rasa ramai peserta yang menyanyikan lagu sendiri pada minggu kedua ini. Entahlah, masing-masing masih nak simpan kuku lagi kot. Sepatutnya mereka dah mula mencabar diri dengan menyanyikan lagu orang lain.

Kalau tak, setiap minggulah mereka akan terbuai dengan lagu sendiri. tapi sebelum tu, jom tengok Senarai Lagu Gegar Vaganza 2021 Minggu 2 yang mana diorang dapat.

Aliff Aziz – Kasih Tak Sampai (PADI)
Adibah Noor – Istana Menanti ( Rahim Maarof)
Bandi Amuk – Untukmu Sayang ( Febians)
Nikki Palikat – Drama ( Nikki, Ning Baizura dan Yanie )
Aweera – Andai ku Bercinta Lagi ( Aweera + MOJO)
Suki Low – Kisah Cinta Kita (Hafiz Suip)
Saiful Apek & Yassin – Gerhana Kembara (Kumpulan Kembara)
Shidee – Malam (Kembara)
Upiak Isil – Parah – Parah (Aida Jebat)
Ani Maiyuni – Selangit ( Mas Idayu )
Azan Scan – Sekelip mata kau berubah ( Lestari )
Nico – Kaulah Gadisku (NICO)
Datuk Fazley Yaakob – Laguku Untukmu ( Hasnul)

Nabil dan JIhan – Ku Mahu ( Dato Seri Siti Nurhaliza)

Markah dan kedudukan para peserta minggu 1 – MARKAH GV 8 MINGGU 1

Fans Gegar Vaganza !! Jom join group fb di bawah ini ya.

👇👇

Jom join group fb >> Gegar Vaganza 2021 << untuk tengok drama terkini!

Seperti biasa, Jihan dan Nabil juga tak akan terlepas dari menyanyikan satu lagu dan kali ini mereka mendapat lagu Tok Ti tau! macam manalah diorang nak bawa kan.

Nabil pun dah risau sebab lagu masa konsert first pun dah berterabur diorang nyanyi. hehe. Apa-apa pun kita nantikan persembahan kesemua mereka pada hari ahad ini jam 9 malam.

Tunggu !

 

 

Related Articles

Back to top button